Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti
Autor: Radenová, Martina
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Bakalárska práca je zameraná na problematiku nových trendov v marketingu a vyhodnocuje využívanie marketingových nástrojov spoločnosti QEX, a.s V teoretickej časti sa práca zameriava na využívanie marketingovej komunikácie na internete. Bližšie rozoberá jednotlivé formy nových trendov, medzi ktoré patrí event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing alebo virálny marketing, či využívanie sociálnych sietí na účely marketingu. Praktická časť sa zaoberá zhodnotením marketingových aktivít spoločnosti QEX, a.s Na základe poskytnutých informácii zo strany spoločnosti a spracovaného dotazníka, boli spoločnosti navrhnuté nové možnosti a ich aplikácia.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21898
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27206


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
radenová_2012_bp.pdf 2.213Mb PDF Zobrazit/otevřít
radenová_2012_vp.pdf 42.74Kb PDF Zobrazit/otevřít
radenová_2012_op.pdf 94.67Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet