Product placement v českých televizních pořadech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Product placement v českých televizních pořadech |
Autor: |
Kučerová, Veronika
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá product placementem v českých televizních pořadech v souvislosti s novelizací zákona, ve kterém je tento nový druh marketingové komunikace povolen. Postupně je rozebrán zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a doporučení související s daným zákonem od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Dále je uveden starší sekundární kvantitavní výzkum a vlastní analýza, které jsou porovnány s výsledky primárního výzkumu formou focus group. Na základě těchto výsledků je provedena analýza vlivu product placementu na spotřebitele a doporučení jak s tímto nástrojem zacházet. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21828
|
Datum:
|
2012-04-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24448
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet