Product placement v českých televizních pořadech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Product placement v českých televizních pořadech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Product placement v českých televizních pořadech
Autor: Kučerová, Veronika
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá product placementem v českých televizních pořadech v souvislosti s novelizací zákona, ve kterém je tento nový druh marketingové komunikace povolen. Postupně je rozebrán zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a doporučení související s daným zákonem od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Dále je uveden starší sekundární kvantitavní výzkum a vlastní analýza, které jsou porovnány s výsledky primárního výzkumu formou focus group. Na základě těchto výsledků je provedena analýza vlivu product placementu na spotřebitele a doporučení jak s tímto nástrojem zacházet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21828
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24448


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kučerová_2012_bp.pdf 2.102Mb PDF Zobrazit/otevřít
kučerová_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kučerová_2012_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet