Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava |
Autor: |
Černý, Martin
|
Vedoucí: |
Sasínková, Martina
|
Abstrakt:
|
Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingových komunikací z pohledu obchodního centra. Cílem první části práce bylo shrnout základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace. Praktická část této bakalářské práce se zabývala ana-lýzou současné situace v oblasti marketingové komunikace obchodního centra a následně doporučením nových opatření pro její zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21760
|
Datum:
|
2012-04-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24237
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet