Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o. |
Autor: |
Štrkaň, Jan
|
Vedoucí: |
Katolický, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o. Společnost je na trhu známá jako výrobce kancelářského sedacího nábytku a v dohledné době je připravena přijít na trh s novou kolekcí. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. V části teoretické jsou informace čerpány z odborné literatury a v části praktické je charakterizována společnost a její dosavadní propagační aktivity. Dále je práce zaměřena na nejdůležitější cíl, a to na návrh efektivní reklamní kampaně, která by měla pomoci společnosti v budoucím vývoji. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21741
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
27990
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet