Sociální aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami učení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami učení |
Autor: |
Bezrouková, Silvie
|
Vedoucí: |
Mühlpachr, Pavel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. V teoretické části se věnuji analýze specifických poruch učení, sociálním aspektům dětí s touto poruchou a systému poradenských služeb. V části empirické jsou zjišťovány postoje učitelů k inkluzivně vzdělávaným žákům se specifickými poruchami učení. Na základě informací od pedagogů a rodičů, zjištěných z dotazníkového šetření, je provedena komparace vybraných otázek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21543
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
28876
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet