Předcházení sociálně patologickým jevům edukací žáků na Základní umělecké škole ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Předcházení sociálně patologickým jevům edukací žáků na Základní umělecké škole ve Zlíně |
Autor: |
Mikulášková, Dagmar
|
Vedoucí: |
Kašpárková, Svatava
|
Abstrakt:
|
Předložená bakalářská práce se zabývá výchovou a vzděláváním ve volném čase a jejím vlivem na pozitivní rozvoj dětí a mládeže. Zaměřuje se rovněž na otázku, zda může umělecké vzdělávání ovlivnit možný vznik sociálně patologických jevů u dětí, které navštěvují Základní uměleckou školu. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, jakými jsou výchova, mimoškolní výchova, umělecké vzdělávání, edukace, taktéž Rámcový vzdělávací program a Školní vzdělávací program pro základního uměleckého školství. V neposlední řadě se práce zabývá oblastí sociálně patologických jevů, které jsou konkrétně specifikovány a podrobně popsány. Empirická část je zaměřena na kvantitativní výzkum, kde jsou pomocí zvolené metody dotazníku zjištěna fakta k dané problematice. Dále empirická část popisuje samotnou realizaci pedagogického výzkumu a předkládá získané výzkumné výsledky z konkrétní Základní umělecké školy ve Zlíně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21461
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
32242
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet