Analýza spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a.s. |
Autor: |
Spáčilová, Lucie
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dat získaných od odběratelů a navržení určitých opatření a doporučení. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu CRM (Customer Relati-onship Management), je to hlavní pojem péče o zákazníka a marketingového výzkumu. Marketingový výzkum je proveden pomocí dotazníku (osobní dotazování). V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení pro vytváření pevných vztahů Pivovaru Zubr se svými odběrateli. Ta jsou podrobena analýze nákladů a rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2144
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4115
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet