Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising

Show full item record

No preview available
Title: Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising
Author: Vernerová, Simona
Advisor: Čechová, Hana
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na hledání všech aspektů, kvůli kterým může být reklama vnímána společností jako nevhodná, urážející a vulgární. V teoretické části jsou definovány pojmy reklama a profanace. V následujících kapitolách je výčet důležitých lingvistických a vizuálních projevů, které jsou pro tuto analýzu stěžejní. Praktická část se zabývá rozborem všech aspektů, které souvisí s profanací v reklamě. Analýza zahrnuje dvacet dva reklam, z nichž každá vykazuje určité prvky profanace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21406
Date: 2012-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: D 31775


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vernerová_2013_bp.pdf 860.8Kb PDF View/Open
vernerová_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
vernerová_2013_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account