Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising
Show full item record
No preview available
Title:
|
Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising |
Author: |
Vernerová, Simona
|
Advisor: |
Čechová, Hana
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na hledání všech aspektů, kvůli kterým může být reklama vnímána společností jako nevhodná, urážející a vulgární. V teoretické části jsou definovány pojmy reklama a profanace. V následujících kapitolách je výčet důležitých lingvistických a vizuálních projevů, které jsou pro tuto analýzu stěžejní. Praktická část se zabývá rozborem všech aspektů, které souvisí s profanací v reklamě. Analýza zahrnuje dvacet dva reklam, z nichž každá vykazuje určité prvky profanace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21406
|
Date:
|
2012-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
D
31775
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account