Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště |
Autor: |
Bellovič, Martin
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce "Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště" je původ, vznik, formování podnikové kultury a především zkoumání, porovnání úrovně podnikové kultury. První část je zaměře-na na teoretickou problematiku podnikové a národní kultury. Ve druhé, praktické části, je zkoumána a porovnávána podniková kultura konkrétních 4 podniků. Závěrečná část analyzuje výsledky konkrétních šetření na dané téma. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2135
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4128
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet