Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště
Autor: Bellovič, Martin
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce "Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště" je původ, vznik, formování podnikové kultury a především zkoumání, porovnání úrovně podnikové kultury. První část je zaměře-na na teoretickou problematiku podnikové a národní kultury. Ve druhé, praktické části, je zkoumána a porovnávána podniková kultura konkrétních 4 podniků. Závěrečná část analyzuje výsledky konkrétních šetření na dané téma.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2135
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4128


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bellovič_2006_bp.pdf 1.369Mb PDF Zobrazit/otevřít
bellovič_2006_vp.pdf 562.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
bellovič_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet