Pozice nadaných žáků 5. tříd ZŠ v kolektivu vrstevníků: srovnání školního roku 2002-2003 a 2011-2012
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Pozice nadaných žáků 5. tříd ZŠ v kolektivu vrstevníků: srovnání školního roku 2002-2003 a 2011-2012 |
Autor: |
Barnetová, Jana
|
Vedoucí: |
Machů, Eva
|
Abstrakt:
|
V této studii jsou prezentovány výsledky výzkumu orientovaného na zjišťování sociální pozice nadaných jedenáctiletých žáků prvního stupně ZŠ, integrovaných v podmínkách běžných základních škol. Práce je zaměřena na zjištění, zda je toto postavení u nadaného žáka ovlivněné jeho intelektovými schopnostmi, možnými problémy v chování nebo jak se vidí ve skupině vrstevníků a spolužáků. Výzkum byl realizovaný na běžných základních školách na Jižní Moravě ve školním roce 2011/2012 a data získaná z tohoto výzkumu byla následně srovnávána s daty získanými z výzkumu prováděného v roce 2002/2003 v mezi-národní studii ELSPAC. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21337
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
31586
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet