Pozice nadaných žáků 5. tříd ZŠ v kolektivu vrstevníků: srovnání školního roku 2002-2003 a 2011-2012

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pozice nadaných žáků 5. tříd ZŠ v kolektivu vrstevníků: srovnání školního roku 2002-2003 a 2011-2012

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pozice nadaných žáků 5. tříd ZŠ v kolektivu vrstevníků: srovnání školního roku 2002-2003 a 2011-2012
Autor: Barnetová, Jana
Vedoucí: Machů, Eva
Abstrakt: V této studii jsou prezentovány výsledky výzkumu orientovaného na zjišťování sociální pozice nadaných jedenáctiletých žáků prvního stupně ZŠ, integrovaných v podmínkách běžných základních škol. Práce je zaměřena na zjištění, zda je toto postavení u nadaného žáka ovlivněné jeho intelektovými schopnostmi, možnými problémy v chování nebo jak se vidí ve skupině vrstevníků a spolužáků. Výzkum byl realizovaný na běžných základních školách na Jižní Moravě ve školním roce 2011/2012 a data získaná z tohoto výzkumu byla následně srovnávána s daty získanými z výzkumu prováděného v roce 2002/2003 v mezi-národní studii ELSPAC.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21337
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 31586


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
barnetová_2013_dp.pdf 2.273Mb PDF Zobrazit/otevřít
barnetová_2013_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
barnetová_2013_op.zip 14.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet