Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice |
Autor: |
Kurfürstová, Táňa
|
Vedoucí: |
Dohnalová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza konkurenčního postavení malé firmy na maloobchodním trhu v České republice. Práce se skládá ze dvou částí. První část je zaměřena na vymezení pojmu maloobchodního prodeje. Dalším bodem teoretické části je popis marketingového výzkumu. Druhá část zahrnuje marketingový průzkum, který byl prováděn v obchodě mezi zá-kazníky a přináší zajímavé zjištění. Tato práce řeší analýzu současného stavu a popis pro-blémových oblastí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2129
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3833
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet