Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice
Autor: Kurfürstová, Táňa
Vedoucí: Dohnalová, Zuzana
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza konkurenčního postavení malé firmy na maloobchodním trhu v České republice. Práce se skládá ze dvou částí. První část je zaměřena na vymezení pojmu maloobchodního prodeje. Dalším bodem teoretické části je popis marketingového výzkumu. Druhá část zahrnuje marketingový průzkum, který byl prováděn v obchodě mezi zá-kazníky a přináší zajímavé zjištění. Tato práce řeší analýzu současného stavu a popis pro-blémových oblastí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2129
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3833


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kurfürstová_2006_bp.pdfZablokované 493.1Kb PDF
kurfürstová_2006_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kurfürstová_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet