Inkluzivní vzdělávání a klima třídy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Inkluzivní vzdělávání a klima třídy |
Autor: |
Kachlíková, Marcela
|
Vedoucí: |
Tannenbergerová, Monika
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá inkluzivním vzděláváním a klimatem třídy jako jedním z důležitých faktorů úspěšné inkluze na základní škole. Část první, teoretická, je zaměřena na ucelenější pohled inkluzivního vzdělávání, dále pak na klima školní třídy a na jeho hlavní aktéry - učitele a žáky a jejich vzájemné vztahy. V praktické části práce prezentuji výsledky výzkumu, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření, pozorování a rozhovorů. Zaměřila jsem se na třídní klima ve dvou třídách různého typu na prvním stupni ZŠ. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21241
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
28666
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet