The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer |
Autor: |
Kouřil, Jakub
|
Vedoucí: |
Fialová, Šárka
|
Abstrakt:
|
Předmětem mé bakalářské práce je studium internetové marketingové strategie on-line prodejce a následný marketingový výzkum jednoho z největších on-line prodejců v České republice, společnosti Alza.cz. Svou bakalářskou práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám zejména nástroji, které se využívají při tvorbě on-line marketingové strategie. V praktické části poté pomocí dotazníkového šetření zkoumám reakce zákazníků na různé prvky on-line marketingové strategie, což může společnost využít pro její další formování. V závěrečné části také uvedu výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě doporučím možná zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21208
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
30532
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet