The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer
Autor: Kouřil, Jakub
Vedoucí: Fialová, Šárka
Abstrakt: Předmětem mé bakalářské práce je studium internetové marketingové strategie on-line prodejce a následný marketingový výzkum jednoho z největších on-line prodejců v České republice, společnosti Alza.cz. Svou bakalářskou práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám zejména nástroji, které se využívají při tvorbě on-line marketingové strategie. V praktické části poté pomocí dotazníkového šetření zkoumám reakce zákazníků na různé prvky on-line marketingové strategie, což může společnost využít pro její další formování. V závěrečné části také uvedu výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě doporučím možná zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21208
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 30532


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kouřil_2013_bp.pdf 2.792Mb PDF Zobrazit/otevřít
kouřil_2013_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kouřil_2013_op.pdf 33.35Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet