Syndrom vyhoření u pedagogů základních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Syndrom vyhoření u pedagogů základních škol |
Autor: |
Feňová, Iveta
|
Vedoucí: |
Doňková, Olga
|
Abstrakt:
|
Obsah bakalářské práce je zaměřen na vznik syndromu vyhoření u učitelů základních škol. Teoretická část je zacílená na definování a historické kořeny pojmu, odlišení od jiných psychických stavů, diagnostiku, prevenci a léčbu. Následně se věnuje příčinám a vzniku syndromu vyhoření u učitelů, zaměřuje se na učitelovu osobnost a specifika učitelské profese. Výzkumná část formou dotazníkové metody MBI zjišťuje míru syndromu vyhoření, ale také zkoumá, jak velkým dílem se jednotlivé faktory na míře syndromu vyhoření podílejí. Výzkumný vzorek tvořila skupina učitelů z 5 základních škol okresu Znojmo. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21192
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra psychologie |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
28607
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet