Pohled rodičů na inkluzivní vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Pohled rodičů na inkluzivní vzdělávání |
Autor: |
Provazníková, Petra
|
Vedoucí: |
Tannenbergerová, Monika
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na integraci a inkluzivní formu vzdělávání. Nejprve jsou obecně vymezeny pojmy integrace/inkluze. Další kapitola pojednává o vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami; charakteristika dle školského zákona, specifikace forem integrace těchto žáků do běžné základní školy. Ve třetí kapitole se čtenář dozví jaké jsou výhody a těžkosti inkluzivního vzdělávání a jakým způsobem je zajištěna podpora inkluzivní praxe. Třetí kapitolu uzavírá část zaměřena na významného činitele inkluzivního vzdělávání a tím je rodina. Praktická část se věnuje pohledu rodičů na inkluzivní vzdělávání. Názor rodičů byl zjišťován dotazníkovou metodou. Cílem této práce bylo zjistit, zda rodiče souhlasí s integrací žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné základní školy; zda rodiče rozumí pojmům pedagogická integrace a inkluzivní forma vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21054
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29018
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet