Komunikační strategie společnosti MAJÁK konzultační centrum s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie společnosti MAJÁK konzultační centrum s.r.o. |
Autor: |
Vacková, Markéta
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Komunikace je jednou ze základních potřeb každého živého tvora na zemi. Správnou komunikací získává pro sebe a své okolí určitý přínos, který mu pomáhá v "boji o přežití". Diplomová práce se zabývá právě komunikací, a to z pohledu malé firmy působící na území České republiky. Malé společnosti zpravidla nemají lidský ani finanční potenciál v takovém rozsahu, jak by potřebovaly. Proto se snaží v rámci svých možností o co největší snížení nákladu, při udržení obecných ekonomických standardů společnosti, zachování funkčnosti všech oblastí svého podnikaní a udržení dostatečných finančních prostředků na rozvoj a marketing. Důležitým prvkem úspěchu firmy na trhu je transport komunikovaných sdělení směrem k zákazníkovi. Práce popisuje několik komunikačních kanálů jako jsou telemarketing, direkt marketing, osobní předání sdělení a tisková reklama. Vlastní projekt umístěný v závěru práce je aplikovatelný i na jiné společnosti podobné velikosti a stejného předmětu podnikání, s přihlédnutím k firemním specifikám a podmínkám na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2092
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2803
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet