Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání
Autor: Juřínková, Gabriela
Vedoucí: Hladík, Jakub
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zkoumání vlivů působících na vzdělávání romských žáků navštěvujících základní školu. Teoretická část popisuje způsob výchovy v romské rodině, vysvětluje vztah Romů ke vzdělávání a seznamuje se vzděláváním Romů ve městě Vsetíně. Praktická část zahrnuje kombinovaný výzkum prováděný prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření, doplněný sémantickým diferenciálem. Výzkum byl zaměřen na zjišťování faktorů ovlivňujících vzdělávání romských žáků a na jejich význam pro samotné žáky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20912
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 31823


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
juřínková_2013_dp.pdf 2.087Mb PDF Zobrazit/otevřít
juřínková_2013_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
juřínková_2013_op.zip 15.12Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet