Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu.
Autor: Pernický, Jiří
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Cílem této práce je poskytnout čtenáři přehled o nových trendech v marketingových komunikacích. Internet a digitální zábava jsou prudce se rozvíjející oblasti jejichž využití pro marketing vytváří novou disciplínu - e-marketing. Teoretická část této práce pojednává o Internetu a digitální zábavě, možnostech jejich využití a definuje uživatele, jeho chování. V této čáasti jsou nadefinovány nejpoužívanější elektronické marketingové nástroje pro Internet a digitální zábava a způsoby jejich využití. V praktické čáasti se nachází případová studie webové prezentace společnosti Škoda Auto a.s. a její analýza. Projektová čáast pak poejdnává o lánované rekonstrukci této prezentace a implementaci zábavního obsahu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2081
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 706


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pernický_2006_dp.pdfZablokované 6.859Mb PDF
pernický_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pernický_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet