Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu. |
Autor: |
Pernický, Jiří
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je poskytnout čtenáři přehled o nových trendech v marketingových komunikacích. Internet a digitální zábava jsou prudce se rozvíjející oblasti jejichž využití pro marketing vytváří novou disciplínu - e-marketing. Teoretická část této práce pojednává o Internetu a digitální zábavě, možnostech jejich využití a definuje uživatele, jeho chování. V této čáasti jsou nadefinovány nejpoužívanější elektronické marketingové nástroje pro Internet a digitální zábava a způsoby jejich využití. V praktické čáasti se nachází případová studie webové prezentace společnosti Škoda Auto a.s. a její analýza. Projektová čáast pak poejdnává o lánované rekonstrukci této prezentace a implementaci zábavního obsahu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2081
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
706
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet