Komparace významu multikulturních subkompetencí mezi žáky a učiteli na ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komparace významu multikulturních subkompetencí mezi žáky a učiteli na ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komparace významu multikulturních subkompetencí mezi žáky a učiteli na ZŠ
Autor: Pagáčová, Veronika
Vedoucí: Hladík, Jakub
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá multikulturními kompetencemi v teorii a praxi. Teoretická část se věnuje obecně multikulturním kompetencím, multikulturní výchově v českém vzdělávání a klíčovým kompetencím učitelů a žáků. Praktická část má za cíl zjistit význam přisuzovaný žáky a učiteli na ZŠ vybraným multikulturním subkompetencím a zjistit význam přisuzovaný učiteli a žáky na ZŠ faktorům, které mohou ovlivňovat postoj žáků ZŠ k odlišným kulturám, cizincům a národnostním menšinám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20815
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32160


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pagáčová_2013_dp.pdf 1.584Mb PDF Zobrazit/otevřít
pagáčová_2013_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pagáčová_2013_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet