Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku
Autor: Pištěcká, Jitka
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou postojů učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů čtení a čtenářská gramotnost. Popisuje také faktory, které ovlivňují její rozvoj. Nakonec se zaměřuje na to, jak může být čtenářská gramotnost učiteli rozvíjena. Práce si klade za cíl zmapovat postoje učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mlad-šího školního věku. Dílčím cílem je zjistit, jak se tyto postoje mění v závislosti na věku, délce praxe a aprobovanosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20778
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 31950


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pištěcká_2013_dp.pdf 2.370Mb PDF Zobrazit/otevřít
pištěcká_2013_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pištěcká_2013_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet