Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech |
Autor: |
Šimůnková, Petra
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je na základě odborné literatury z oblasti mluvené řeči popsat sou-časný stav a stanovit úroveň kultivovanosti projevu mluvených televizních reklamních spo-tů. Teoretická část práce uvádí stručný přehled základních poznatků z jednotlivých oblastí, a to s praktickým zaměřením na jazyk a styl televizních propagačních textů. Těžiště práce spočívá v analýze vybraných mluvených televizních reklamních spotů vysílaných v České televizi v průběhu tří let. Závěrečná kapitola přináší zhodnocení výrazových prostředků, kterých současná televizní reklama nejvíce využívá, a současně hodnotí jejich potencionální vliv na cílové skupiny a uvádí návrhy konkrétních řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2075
|
Datum:
|
2006-05-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2739
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet