Integrované marketingové komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Integrované marketingové komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně |
Autor: |
Janulíková, Jana
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce se věnuje aplikaci obecné marketingové teorie na specifickou kulturní oblast produkce hudebního divadla - opery. V teoretické části představíme koncept "Cultural entrepreneurship" a pojednáme o možnostech uplatnění marketingu v opeře. Zaměříme se na praktické využívání marketingu v operních divadlech, na existující úskalí a problémy se zaváděním marketingu, budeme se věnovat opeře jako specifickému produktu, pojednáme o možnostech komunikace a financování a charakterizujeme proces strategického plánování v kulturní organizaci. V praktické části předložíme konkrétní možnosti uplatnění marketingových nástrojů pro dosažení cílů a zefektivnění činnosti Janáčkovy opery Národního divadla v Brně a dále vypracujeme projekt integrované marketingové komunikace mezinárodního hudebního festivalu Janáčkovo Brno 2008. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2070
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2764
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet