Skauting jako zdroj výchovy a utváření sociálních kompetencí dítěte školního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Skauting jako zdroj výchovy a utváření sociálních kompetencí dítěte školního věku |
Autor: |
Sperátová, Eva
|
Vedoucí: |
Mazánková, Libuše
|
Abstrakt:
|
Skauting se prezentuje jako organizace, která svou činností vede k výchově mladých lidí, k jejich osobnímu růstu a sebevýchově. Cílem práce je tedy zjistit, zda je skauting se svojí pedagogikou zdrojem výchovy dětí a utváření jejich sociálních kompetencí a jakým způsobem na ně skauting působí. Teoretická část práce poskytuje vhled do problematiky skautského hnutí, výchovy, sociálních kompetencí a dokumentuje specifika dětského vývoje. Obsahem praktické části je kvalitativní výzkum u osob, které skautskou organizaci jako školáci navštěvovali. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20680
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29163
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet