A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava
Autor: Šrámek, David
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii Dolní oblasti Vítkovic a zjistit, zdali je správně nastavena. První část mé bakalářské práce se zaměřuje na teoretickou literární rešerši. V druhé, analytické, části zmiňuji, které komunikační nástroje jsou v Dolní oblasti Vítkovic využity. Také se zaobírám vyhodnocením dotazníkového šetření, které ukazuje, zdali dané marketingové nástroje zvolené společností plní svou roli. Závěrečná část mé práce se zaobírá mými doporučeními, které byly navrženy na základě dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20670
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 30668


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šrámek_2013_bp.pdf 2.112Mb PDF Zobrazit/otevřít
šrámek_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šrámek_2013_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet