A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava |
Autor: |
Šrámek, David
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii Dolní oblasti Vítkovic a zjistit, zdali je správně nastavena. První část mé bakalářské práce se zaměřuje na teoretickou literární rešerši. V druhé, analytické, části zmiňuji, které komunikační nástroje jsou v Dolní oblasti Vítkovic využity. Také se zaobírám vyhodnocením dotazníkového šetření, které ukazuje, zdali dané marketingové nástroje zvolené společností plní svou roli. Závěrečná část mé práce se zaobírá mými doporučeními, které byly navrženy na základě dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20670
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
30668
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet