Marketingové prostředí Farní charity Rožnov pod Radhoštěm
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové prostředí Farní charity Rožnov pod Radhoštěm |
Autor: |
Labudková, Eva
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je poskytnout popis struktury a marketingového prostředí nestátních neziskových organizací, zejména pak sdružení České katolické charity a konkrétně Farní charity Rožnov pod Radhoštěm. Práce zdůrazňuje klíčovou roli státní a veřejné správy, donátorů a veřejnosti. Jako informačních zdrojů využívá také oficiální zprávy vlády České republiky o stavu neziskového sektoru v republice a speciálně připraveného dotazníkového šetření veřejnosti města Rožnov pod Radhoštěm. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2064
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2631
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet