Firemní kultura a strategické řízení organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Firemní kultura a strategické řízení organizace |
Autor: |
Cibulec, Tomáš
|
Vedoucí: |
Šigut, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou a strategickým řízením organizace. V teoretické části jsou popsány definice firemní kultury, její historie, determinanty, prvky, funkce a typologie. Další kapitola se zabývá strategickým řízením, jeho významem, funkcemi, procesy a hierarchií. Definováno je zde také strategické řízení lidských zdrojů, strategické analýzy a nakonec vztah mezi firemní kulturou a strategickým řízením. Část praktická představuje společnost SLOVNAFT, a.s., popisuje její vize a společně uznávané hodnoty, systém řízení, integrovaný systém kvality a Etický kodex Skupiny Slovnaft. Součástí je také výzkumné šetření, ve kterém jsme pomocí metody dotazníku ověřovali předem stanovené hypotézy týkající se firemní kultury a strategického řízení organizace. Cílem bylo zjistit, jak vnímají tuto problematiku zaměstnanci Kontroly kvality společnosti Slovnaft. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20645
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Skupina managementu a ekonomiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
28888
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet