Metody zážitkové pedagogiky aplikované v Trampském etniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Metody zážitkové pedagogiky aplikované v Trampském etniku |
Autor: |
Tománek, Petr
|
Vedoucí: |
Kalenda, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zmapovat využití zážitkové pedagogiky v trampském etniku. Zážitková pedagogika jako nový progresivní pedagogický směr vznikla v naší zemi právě díky trampskému hnutí, její základy jsou postaveny na principech tábornické školy. Jedná se o jednu z nejefektivnějších metod všestranného osobního rozvoje. Na základě teoretic-kých poznatků zážitkové pedagogiky a znalosti historie trampského hnutí jsme se pokusili zmapovat sociální dynamiku a sociální normy, včetně způsobů využívání metodologie zá-žitkových akcí v trampských osadách. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20625
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32291
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet