Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o. |
Autor: |
Davídková, Martina
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zpracována na téma "Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o." Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zlepšit současnou úroveň marketingové komunikace cestovní kanceláře, které povede k přesvědčení a k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingové komunikace s důrazem na oblast cestovního ruchu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu makroprostředí a mikroprostředí cestovní kanceláře pomocí analýzy PEST a Porterova modelu 5-ti konkurenčních sil. V této části je také provedena analýza současných marketingových nástrojů cestovní kanceláře e jejich kritické zhodnocení. V projektové části je vytvořen nový projekt komunikační strategie pro tuto cestovní kancelář, který je doplněn o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2061
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3618
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet