Strategie dalšího rozvoje vlastní firmy P&B obchod
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie dalšího rozvoje vlastní firmy P&B obchod |
Autor: |
Janečka, Pavel
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na vlastní firmu a přípravu strategie jejího dalšího rozvoje. V teoretické části se zabývá východisky strategického marketingu, definuje hlavní pojmy z oblasti maloobchodního prodeje a nákupního chování a shrnuje vývoj maloobchodu v ČR po roce 1989 do současnosti. Praktická část je zaměřena na rozbor hlavních aspektů vlastního podnikání. Pohled do šestnáctileté historie prodejny ukazuje postupný vývoj sortimentu, prodejní strategii a vliv konkurence na výši ročních tržeb. SWOT analýza se zabývá současným stavem podnikání a definuje silné a slabé stránky vnitřního prostředí firmy a hledá příležitosti a hrozby v okolí. Návrh strategie vychází ze závěrů analýzy a využívá všech poznatků z teorie i praxe marketingu ke hledání konkrétních možností dalšího rozvoje firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2060
|
Datum:
|
2006-05-02 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.05.2016
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3674
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet