Strategie dalšího rozvoje vlastní firmy P&B obchod

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie dalšího rozvoje vlastní firmy P&B obchod

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie dalšího rozvoje vlastní firmy P&B obchod
Autor: Janečka, Pavel
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Práce je zaměřena na vlastní firmu a přípravu strategie jejího dalšího rozvoje. V teoretické části se zabývá východisky strategického marketingu, definuje hlavní pojmy z oblasti maloobchodního prodeje a nákupního chování a shrnuje vývoj maloobchodu v ČR po roce 1989 do současnosti. Praktická část je zaměřena na rozbor hlavních aspektů vlastního podnikání. Pohled do šestnáctileté historie prodejny ukazuje postupný vývoj sortimentu, prodejní strategii a vliv konkurence na výši ročních tržeb. SWOT analýza se zabývá současným stavem podnikání a definuje silné a slabé stránky vnitřního prostředí firmy a hledá příležitosti a hrozby v okolí. Návrh strategie vychází ze závěrů analýzy a využívá všech poznatků z teorie i praxe marketingu ke hledání konkrétních možností dalšího rozvoje firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2060
Datum: 2006-05-02
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.05.2016
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3674


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janečka_2006_bp.pdfZablokované 5.646Mb PDF Zobrazit/otevřít
janečka_2006_vp.doc 36.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janečka_2006_op.doc 34.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet