Montessori pedagogika jako jedna z možností vzdělávání dětí předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Montessori pedagogika jako jedna z možností vzdělávání dětí předškolního věku |
Autor: |
Marečková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Jurčíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce vymezuje charakteristiku dítěte předškolního věku, objasňuje základní pojmy alternativního školství a předkládá komparaci alternativních škol. Monitoruje jeden z alternativních pedagogických směrů, Montessori pedagogiku, a nastiňuje možnost aplikace této metody u dětí předškolního věku. Cílem této práce je prostřednictvím kvantitativně orientovaného výzkumu zjistit, jaké jsou postoje rodičů dětí předškolního věku k Montessori pedagogice. Zkoumáme, naplnilo - li jejich rozhodnutí umístit své dítě do MŠ Montessori daná očekávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20413
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32235
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet