Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation
Autor: Pfeifferová, Monika
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zhodnotit významné milníky, které ovlivnily vznik značky McDonald's. V teoretické části je zpracována kritická literární rešerše k tématu budování silné značky. Praktická část se zabývá vznikem značky McDonald's a analyzuje procesy jejího budování. V závěru jsou identifikovány milníky, které zásadně ovlivnily budování značky McDonald's do podoby, v jaké ji vnímáme dnes.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20235
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24100


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pfeifferová_2012_bp.pdf 1.357Mb PDF Zobrazit/otevřít
pfeifferová_2012_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pfeifferová_2012_op.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet