Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation |
Autor: |
Pfeifferová, Monika
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zhodnotit významné milníky, které ovlivnily vznik značky McDonald's. V teoretické části je zpracována kritická literární rešerše k tématu budování silné značky. Praktická část se zabývá vznikem značky McDonald's a analyzuje procesy jejího budování. V závěru jsou identifikovány milníky, které zásadně ovlivnily budování značky McDonald's do podoby, v jaké ji vnímáme dnes. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20235
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
24100
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet