An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s. |
Autor: |
Paulusová, Aneta
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.? je analýza marketingových nástrojů cestovní kanceláře Nev-Dama a návrh doporučení na zlepšení v této oblasti. Teoretická část se zabývá marketingem cestovního ruchu, marketingovým mixem a marketingovou strategií. V praktické části je představena cestovní kancelář Nev-Dama a to zejména její současnou marketingovou strategií zaměřenou na cestovní ruch. V poslední části jsou na základě zjištěných poznatků vytvořeny návrhy a doporučení pro cestovní kancelář Nev-Dama. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20227
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
24098
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet