Sociálně pedagogické působení málotřídních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociálně pedagogické působení málotřídních škol |
Autor: |
Uhlová, Nikol
|
Vedoucí: |
Jůzl, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o sociálně pedagogické působení málotřídních škol. Zabývá se procesem socializace, charakterizuje specifika tohoto vzdělávání a v neposlední řade, výhody a možná úskalí existence málotřídních škol. Praktická část, která vychází z dotazníkového šetření, srovnává názor rodičů, jejichž dítě navštěvuje málotřídní školu a názor zaměstnanců Krajského úřadu Jihomoravského kraje na vzdělávání v málotřídních školách. Zjištěné skutečnosti, potvrzují, že se právě výše zmínění zaměstnanci potýkají s jistými předsudky vůči málotřídkám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20193
|
Datum:
|
2011-04-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
23773
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet