Means of Persuasion in British and American Printed Advertising
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Means of Persuasion in British and American Printed Advertising |
Autor: |
Dlabačová, Romana
|
Vedoucí: |
Drábková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza přesvědčovacích prostředků, které se v britské a americké tištěné inzerci používají k upoutání pozornosti čtenářů a k přesvědčení zákazníků o nákupu inzerovaného produktu či služby. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část definuje reklamu, její využití a dopady, přesvědčovací prostředky v marketingu, verbální a neverbální přesvědčovací prostředky a rozvržení jednotlivých prvků v inzerátu. Praktická část zkoumá britské a americké inzeráty a analyzuje přesvědčovací prostředky použité v těchto inzerátech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20146
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
24054
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet