Projekt zlepšenia marketingového riadenia v spoločnosti Domov, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšenia marketingového riadenia v spoločnosti Domov, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšenia marketingového riadenia v spoločnosti Domov, a.s.
Autor: Michálek, Ján
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Vo svojej diplomovej práci sa v prvej časti venujem teoretickému spracovaniu pojmu marketingové riadenie. Nasleduje predstavenie spoločnosti Domov, a.s., analýza marketingového riadenia tejto spoločnosti za pomoci SWOT analýzy, Porterovho modelu 5tich konkurenčných síl a praktických skúseností zo spoločnosti. V tretej časti popisujem samotný projekt zlepšenia marketingového riadenia. V závere práce sa nachádza nákladová a riziková analýza navrhnutého projektu. Úlohou mojej práce bolo poskytnúť spoločnosti projekt, ktorý jej pomôže zastaviť stagnáciu a osloviť nových zákazníkov pomocou odstránenia nedostatkov v marketingovom riadení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2011
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3690


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
michálek_2006_dp.pdfZablokované 2.662Mb PDF
michálek_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
michálek_2006_op.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet