Projekt zlepšenia marketingového riadenia v spoločnosti Domov, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšenia marketingového riadenia v spoločnosti Domov, a.s. |
Autor: |
Michálek, Ján
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Vo svojej diplomovej práci sa v prvej časti venujem teoretickému spracovaniu pojmu marketingové riadenie. Nasleduje predstavenie spoločnosti Domov, a.s., analýza marketingového riadenia tejto spoločnosti za pomoci SWOT analýzy, Porterovho modelu 5tich konkurenčných síl a praktických skúseností zo spoločnosti. V tretej časti popisujem samotný projekt zlepšenia marketingového riadenia. V závere práce sa nachádza nákladová a riziková analýza navrhnutého projektu. Úlohou mojej práce bolo poskytnúť spoločnosti projekt, ktorý jej pomôže zastaviť stagnáciu a osloviť nových zákazníkov pomocou odstránenia nedostatkov v marketingovom riadení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2011
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3690
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet