Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola |
Autor: |
Hopjanová, Sandra
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá porovnáním Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola. Teoretická část je věnována základům marketingu, zejména brand management, přístupu zákazníka a marketingové strategii. Analytická část se zaměřuje na analýzu spotřebitelských preferencí na domácím trhu. Analýza je realizována pomocí online dotazníku. Součástí je i historický vývoj obou značek až do současné doby. Nedílnou součástí praktické části je analýza Vánoční marketingové strategie, která vyusťuje do porovnání marketingových komunikací obou značek. Závěr tvoří identifikace klíčových rozdílů mezi Coca-colou a Kofolou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20108
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
19517
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet