Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola
Autor: Hopjanová, Sandra
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá porovnáním Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola. Teoretická část je věnována základům marketingu, zejména brand management, přístupu zákazníka a marketingové strategii. Analytická část se zaměřuje na analýzu spotřebitelských preferencí na domácím trhu. Analýza je realizována pomocí online dotazníku. Součástí je i historický vývoj obou značek až do současné doby. Nedílnou součástí praktické části je analýza Vánoční marketingové strategie, která vyusťuje do porovnání marketingových komunikací obou značek. Závěr tvoří identifikace klíčových rozdílů mezi Coca-colou a Kofolou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20108
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 19517


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hopjanová_2012_bp.pdf 1.812Mb PDF Zobrazit/otevřít
hopjanová_2012_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hopjanová_2012_op.zip 15.17Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet