Úloha celebrit v reklamě pohledem dospívající mládeže
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Úloha celebrit v reklamě pohledem dospívající mládeže |
Autor: |
Končelová, Jana
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce "Úloha celebrit v reklamě pohledem dospívající mládeže" je popsání postojů cílové skupiny dospívající mládeže k reklamnímu působení, které je spojené se známou osobností, celebritou. Součástí bakalářské práce je výzkum realizovaný mezi cílovou skupinou s cílem po-tvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se postojů cílové skupiny k úloze celebrit v reklamě. Bakalářská práce rovněž obsahuje projekt, který se zabývá praktickým využitím informací získaných výzkumem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2002
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2673
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet