The Consumer Behaviour of Chinese Outbound Tourists and their Reasons for Choosing the Czech Republic as a Target Destination
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Consumer Behaviour of Chinese Outbound Tourists and their Reasons for Choosing the Czech Republic as a Target Destination |
Autor: |
Jaroščáková, Renáta
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Čína zažívá v posledních desetiletích nebývalý ekonomický rozmach. Jedním z produktů současného vývoje je také obrovský nárůst čínských turistů vyjíždějících do zahraničí. Cílem této práce je zjistit a popsat typické rysy spotřebního chování čínských turistů v zahraničí a na základě zjištěných údajů určit důvody, které vedou čínské turisty k návštěvě České republiky. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s tématem. Praktická část je založena na aktuálních průzkumech čínského výjezdního cestovního ruchu a osobních rozhovorech s čínskými tour-operátory, specializujícími se na evropské destinace. Práce obsahuje aktuální data týkající se čínských turistů v zahraničí, ale také analýzu příčin jejich spotřebního chování v zahraničí. Dále jsou představeny důvody pro výběr České republiky jako cílové destinace, podobně jako možné příčiny nezájmu čínských turistů o Českou republiku. V závěru práce jsou uvedena doporučení na zvýšení atraktivity České republiky pro čínské turisty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19993
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
24066
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet