Alternativní a inovativní vzdělávací programy mateřských škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Alternativní a inovativní vzdělávací programy mateřských škol |
Autor: |
Staňková, Klára
|
Vedoucí: |
Suchánková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce specifikuje formy alternativního, ale i standardního předškolního vzdělá-vání. V první kapitole teoretické části se zaměřuji na předškolní období - k čemu obecně slouží ma-teřská škola, jakými specifiky se vyznačuje mateřská škola standardní - a také na historii před-školního vzdělávání. Druhá kapitola se zabývá alternativními a inovativními vzdělávacími pro-gramy uplatňovanými v předškolních institucích, jejich historií a funkcemi. Popisuji zde také rozdíly mezi standardní a alternativní mateřskou školou. Ve třetí kapitole se již dostáváme k typům alternativních a inovativních programů a jejich dělení; čtvrtá kapitola se věnuje konkrét-ním alternativním nebo inovativním programům, ve kterých se uskutečňoval výzkum. V praktické části, v páté kapitole, je charakterizován kvantitativní výzkum s rodiči, jehož cílem je zmapování determinantů ovlivňující jejich rozhodnutí při výběru mateřské školy ? standardní nebo alternativní ? pro své dítě. V šesté kapitole analyzuji a interpretuji data výsledků výzkumu, a sedmá kapitola již podává závěr výzkumné části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19991
|
Datum:
|
2011-11-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24196
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet