Hra ve školní družině jako prostředek rozvoje sociálně komunikačních dovedností dětí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hra ve školní družině jako prostředek rozvoje sociálně komunikačních dovedností dětí |
Autor: |
Janota, Jindřich
|
Vedoucí: |
Andrysová, Pavla
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci se zaměřuji na rozvoj osobností dětí ve školní družině, konkrétně na rozvoj jejich sociálně komunikačních dovedností pomocí her. Školní družina je mezistupněm mezi vyučováním a volným časem dětí. Z toho důvodu by měla pozitivně ovlivňovat vývoj žáků, kteří ji navštěvují. V praktické části mé bakalářské práce zkoumám a interpretuji reflexi vychovatelek na aplikaci her ve školní družině. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19979
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
25003
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet