Marketing Communication in the Company TON, a.s., Bystřice pod Hostýnem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing Communication in the Company TON, a.s., Bystřice pod Hostýnem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing Communication in the Company TON, a.s., Bystřice pod Hostýnem
Autor: Solařová, Nikola
Vedoucí: Vydrová, Janka
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci vybrané společnosti a na základě její analýzy navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá hlavními pojmy marketingu, marketingového mixu a důležitostí integrované marketingové komunikace. V praktické části je představena samotná společnost a je analyzována jeho marketingová komunikace. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a SWOT analýzy jsou představeny návrhy na možné zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19954
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 23808


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
solařová_2012_bp.pdf 1.988Mb PDF Zobrazit/otevřít
solařová_2012_vp.zip 15.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
solařová_2012_op.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet