Je reklama navoněná "zdechlina"?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Je reklama navoněná "zdechlina"? |
Autor: |
Schwarzová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Radvan, Eduard
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce ?Je reklama navoněná zdechlina?? pojednává o sociální reklamě. Klíčovou otázkou je, zda může reklama apelovat také na jiné hodnoty, než jen informovat o značce a produktu. V této bakalářské práci jsou uvedeny příklady reklamních kampaní, které se takto orientují. Pojednává o problémech reklamy a jejích funkcí v moderní společnosti. Autorka představuje možnosti sociální pedagogiky v mediální výchově a svá zjištění doplňuje drobným sociologickým šetřením vnímání reklamních sdělení studenty středních škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19939
|
Datum:
|
2011-04-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra společenských věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
23710
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet