Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s. |
Autor: |
Valachovičová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Šnédar, Libor
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca nám poukazuje na dôležitosť marketingu v priemysle, odlišnosť od marketingu spotrebiteľského a približuje marketingový mix vo výrobnom podniku. Predstavuje výrobnú spoločnosť Měď Povrly Slovakia, a.s., dôkladne popisuje jej súčasný stav marketingového mixu, detailne analyzuje externé a interné prostredie podniku a identifikuje slabé a silné stránky, ako i ohrozenia a príležitosti firmy. Na základe dôkladnej analýzy bol spracovaný projekt, ktorý predkladá spôsob implementácie marketingových nástrojov v podniku a vznik samotného marketingového oddelenia. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1989
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3989
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet