Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti VHQ Consulting s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti VHQ Consulting s.r.o. |
Autor: |
Polášek, Lubomír
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci se zaměřuji na oblast marketingové komunikace, jež je často opomíjena v mnoha společnostech. V práci popisuji prvky marketingových komunikací, jako jsou: reklama, PR, podpora prodeje, přímý marketing a to vše zaměřené na užití v internetovém prosředí. Hlavní cíl mojí práce je zanalyzovat tyto marketingové nástroje ve společnosti VHQ Consulting s.r.o. a následně srovnat činnost marketingových komunikací v kokurenčním prostředí a v poslední části práce jsou navrhnuta možná doporučení ke zlepšení stávající situace ve společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19691
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
19570
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet