Analýza komunikace občanského sdružení ADRA s drobnými dárci na projekt ADRA ÚL
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikace občanského sdružení ADRA s drobnými dárci na projekt ADRA ÚL |
Autor: |
Marková, Kristýna
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá komunikací nestátních neziskových organizací s jejich dárci. Popisuje komunikační mix a prostředky marketingové komunikace, které používá občanské sdružení ADRA u svého fundraisingového projektu ADRA ÚL. Zkoumá obdobné projekty zaměřené na fundraising formou pravidelného finančního příspěvku u jiných nestátních neziskových organizací v ČR. Dotýká se také témat public relations a propagace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1966
|
Datum:
|
2005-12-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2488
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet