Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public
Autor: Kuděla, Matěj
Vedoucí: Bell, Gregory Jason
Abstrakt: Tato bakalářská práce zkoumá použití politiky strachu jakožto součásti rétoriky vlády George W. Bushe za účelem získání podpory americké veřejnosti pro druhou válku v Iráku. Pro shrnutí všech prvků, kterými vláda vyvolávala strach mezi Američany, byl vytvořen pojem ?prvky teroru?. Na jednu stranu je tato práce zaměřena na veřejné proslovy, na kterých je ilustrováno využívání prvků teroru a na druhou stranu práce dokládá význam použití politiky strachu na výsledcích průzkumů veřejného mínění.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19655
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24078


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kuděla_2012_bp.pdf 1.511Mb PDF Zobrazit/otevřít
kuděla_2012_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kuděla_2012_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet