Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public |
Autor: |
Kuděla, Matěj
|
Vedoucí: |
Bell, Gregory Jason
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce zkoumá použití politiky strachu jakožto součásti rétoriky vlády George W. Bushe za účelem získání podpory americké veřejnosti pro druhou válku v Iráku. Pro shrnutí všech prvků, kterými vláda vyvolávala strach mezi Američany, byl vytvořen pojem ?prvky teroru?. Na jednu stranu je tato práce zaměřena na veřejné proslovy, na kterých je ilustrováno využívání prvků teroru a na druhou stranu práce dokládá význam použití politiky strachu na výsledcích průzkumů veřejného mínění. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19655
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24078
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet