Kresba jako nástroj poznání dítěte

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kresba jako nástroj poznání dítěte

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kresba jako nástroj poznání dítěte
Autor: Prosová, Klára
Vedoucí: Doňková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá dětskou kresbou a jejím možným využitím v diagnostice, se zaměřením na kresbu lidské postavy u dětí předškolního věku. Cílem studie je přiblížit kresbu jako možný nástroj porozumění a poznání dítěte. Práce se snaží popsat jednotlivá vývojová období a specifika kresebného projevu předškolních dětí, zároveň si klade za cíl vymezit společné a rozdílné znaky z hlediska pohlaví. Součástí práce jsou teoretické poznatky z této oblasti a studie kvalitativního charakteru, analýza kresby lidské postavy u předškolních dětí. Práce je určena nejen pro sociální pedagogy pro lepší orientaci v dané oblasti, ale i pro rodiče a všechny dospělé, kteří se chtějí dozvědět něco více o dětské kresbě, která nám poskytuje cenné informace o prožitku a psychice dítěte.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19649
Datum: 2011-04-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra psychologie
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 23692


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
prosová_2012_bp.pdf 23.99Mb PDF Zobrazit/otevřít
prosová_2012_vp.doc 37.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
prosová_2012_op.doc 28Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet