Intervenční techniky ve třídě ohrožené šikanou
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Intervenční techniky ve třídě ohrožené šikanou |
Autor: |
Šustková, Gabriela
|
Vedoucí: |
Švec, Vlastimil
|
Abstrakt:
|
Práce je věnována problematice šikany a to konkrétně intervenčním technikám ve třídě ohrožené šikanou. V první teoretické části popisuji obecně témata, která se vztahují k problematice šikany v třídním kolektivu. Mezi tato témata patří klima školy a klima školní třídy a jejich vliv na šikanu ve třídě, dále pak vznik šikany v třídním kolektivu, její stádia a možnosti řešení ze strany pedagogů, rodičů a odborného zařízení. Zvláštní kapitola je věnována také možnostem prevence a právním hlediskům šikany. Poznatky z teorie jsem uplatnila ve výzkumné části, která je zpracována jako případová studie sedmé třídy základ-ní školy, kde jsem řešila šikanu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1963
|
Datum:
|
2006-06-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4243
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet