Advergaming in the Czech Republic
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Advergaming in the Czech Republic |
Autor: |
Velikovský, Petr
|
Vedoucí: |
Horáková, Monika
|
Abstrakt:
|
Obsahem této bakalářské práce je zmapování situace Advergamingu v České republice. V teoretické části práce je zpracována problematika týkající se advergamingu, jeho rozdělení, dále je pozornost zaměřena i na advergaming v České republice. Poté je blíže popsán průběh proměny a růstu advergamingu ve 21. století. V poslední části teorie je zpracována problematika týkající se role a využití advergamingu na sociálních sítích. Praktická část je zaměřena na analýzu postojů uživatelů sociálních sítí vůči advergamingu. Tato analýza je provedena na základě průzkumu trhu pomocí dotazníku. Praktická část je zakončena doporučeními firmám, které hodlají využít Advergaming jako marketingový nástroj na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19626
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
24128
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet