Romské dítě na základní škole z pohledu učitele
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Romské dítě na základní škole z pohledu učitele |
Autor: |
Šínová, Petra
|
Vedoucí: |
Tannenbergerová, Monika
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na romského žáka na základní škole z pohledu učitele. Teoretická část se zabývá historií Romů, jejich současnou situací v ČR, romskou rodinou a romským dítětem. Stěžejní část teorie je věnována vzdělávání romského dítěte na základní škole, práci asistenta pedagoga, výchovného poradce a školního psychologa. Další kapitola zahrnuje vztah romského dítěte a jeho rodičů ke škole a vzdělávání. Praktická část je zaměřena na romského žáka na základní škole, kdy jsem zkoumala specifika romských žáků při vzdělávání, jejich přípravu na vyučování, spolupráce romských rodin se školou, respektování autority učitele a přínos asistenta pedagoga pro romské žáky. To vše z pohledu učitele. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19558
|
Datum:
|
2009-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18258
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet